טיפול זוגי בתל אביב

החיים הזוגיים, עם כל ההנאה שבהם, עלולים גם להיות הכול חוץ מפשוטים. בני זוג רבים חווים עליות ומורדות, חלקן מאיימות למוטט לחלוטין את הקשר הזוגי. החדשות הטובות הן שגם במצבים המורכבים ביותר, יש פיתרון יעיל – קוראים לו טיפול זוגי. מהן האפשרויות העומדות לרשות המעונינים בטיפול זוגי בתל אביב?

על טיפול זוגי
טיפול זוגי בתל אביב, כמו בכל מקום אחר, מבוסס על מטרה מרכזית אחת: לחולל את השינוי החיובי הנדרש במערכת היחסים הזוגית ולהביא לאיזון לו בוודאי מצפים. זהו טיפול הנמשך מספר חודשים, בנוכחות בני הזוג ומטפל מוסמך, ונועד להבין את הסיבות הספציפיות המביאות לבעיה ביחסים של בני הזוג, או חשוב הרבה יותר – להעניק כלים מהותיים לפיתרון הבעיה, ולחזרה לחיים זוגיים תקינים.
חשוב להדגיש כי ארגז הכלים של המטפל הזוגי, נסיונו, ומגוון רחב של גישות בהן משתמש בעבודתו הטיפולית מבטאים את אופי עבודתו, ולכל מטפל יש את הדרך הייחודית לו.  בטיפול זוגי בת"א, לרוב נעשה שימוש, במקביל, במגוון רחב של טכניקות, ובכלל זה גישות דוגמת הגישה הדינמית, הגישה הקוגנטיבית התנהגותית, הגישה הנראטיבית וכיוצא בזה.,תוך אינטגרציה של השיטות השונות.  הטיפול הספציפי מותאם לבני הזוג על פי הצרכים שלהם, וכן בהתאם למהות הבעיה כפי שזיהה המטפל המוסמך.

דגשים בבחירת טיפול זוגי תל אביב
אחד הצעדים המשמעותיים ביותר שיש לעשות בדרך להתמודדות עם משברים או בבעיות בחיי הזוגיות הוא ההחלטה כי נדרש לעבור טיפול זוגי. ועדיין, מרגע זה עומד אתגר משמעותי לא פחות, והוא בחירת הגורם המטפל. חיפוש יועץ או יועצת זוגית בתל אביב יצריך בחירה בין מגוון אפשרויות, הנראות דומות על הנייר, אך בעלות הבדלים משמעותיים בפועל.
חשוב מאד לבדוק את הניסיון המקצועי וההכשרה של הגורם המקצועי, כאשר הבחירה רצוי שתהיה בבעלי תארים אקדמיים בפסיכולוגיה , והסמכה של מטפל או מטפלת זוגית מן המניין מטעמה של האגודה הישראלית לטיפול בזוג ובמשפחה. בתחום זה, ועל אף העובדה שכל מקרה נשקל לגופו, ניסיון של הגורם המקצועי מהווה יתרון משמעותי, ולכן רצוי לבחור במטפל שמעניק ייעוץ מקיף כבר שנים ארוכות, בין אם במסגרת קליניקה, תחנות ציבוריות לטיפול בזוג ובמשפחה או באופן פרטי.
גורם חשוב להצלחת הטיפול  קשור לכימיה שמרגישים עם המטפל או המטפלת. בני הזוג צריכים להרגיש נוח לפתוח בפני המטפלת הזוגית  את אשר על ליבם, לשתף בחלקים אישיים ולהחשף בפני אדם שהוא בעצם זר להם, לדון בסוגיות בעלות משקל רגשי רב בעבורם. מעבר לסוגיה המובנת של הדיסקרטיות, אין ספק שמטפל המשדר נינוחות ויחס חם יאפשר לטיפול להיות מוצלח יותר.

השאירו פרטים ואצור קשר בהקדם

שינוי גודל גופנים
מוזמנים ליצור איתי קשר