ייעוץ וטיפול זוגי ואישי

עליות ומורדות הם חלק טבעי בחיינו, אנו חווים רגעי שיא של אושר ושמחה כמו גם מצבי שפל ומשבר. לרב אנו מסוגלים להתמודד בכוחות עצמנו עם הקשיים הנקרים בדרכנו, אולם, יש זמנים שהמסך יורד, אנו מתקשים לראות את הדרך, או מבולבלים ולא יודעים באיזו דרך לבחור.

כשמדובר במשבר זוגי, או בעיה עם ילדינו, אנו מגלים שאף אחד לא הכין אותנו לכך. מה שאנו יודעים לא ממש עובד ולא עוזר לנו. למה? ואיך יוצאים מזה?
כדי לענות על השאלות האלה אנו נדרשים להשקיע עבודה מאומצת. מאומצת, מכיוון  שהיא מחייבת אותנו לשינויים, ליציאה מ"אזור הנוחות" לטובת שדות חדשים לא מוכרים.

בני זוג וילדים, מעמתים אותנו עם חלקים בתוכנו שלא היינו רוצים לפגוש. הם נוגעים בפצעי הילדות שלנו ולוחצים על נקודות  תורפה שמעוררים בנו רגשות קשים. הקונפליקט מטלטל אותנו  מבפנים ומבחוץ, אך יחד עם זאת טמונה בו תקווה והזדמנות לצמיחה אישית, זוגית ומשפחתית.

משבר אישי יכול להיות קשור ליחסים, לעבודה, או מצוקה אחרת הפוגעים בתפקוד היומיומי, והטיפול הפרטני, מתמקד בקונפליקט התוך אישי, תוך ראייה רב מערכתית.

טיפול זוגי, משפחתי או אישי  מתמקד בזיהוי הבעיות, הצבת מטרות לשינוי והשגתן. פתרון הקונפליקט וסיום המשבר עובר דרך עיבוד אותם חלקים לא מודעים שמביא בתורו לראייה חדשה המותאמת למציאות של "כאן ועכשיו", ובמקביל משתנים גם דפוסי החשיבה וההתנהגות.

אם אתם מרגישים "תקועים" ולבד במערכה, זה הזמן לפנות לקבלת עזרה מקצועית עם הצלחה מוכחת, ולזכות מחדש בחיים שהייתם רוצים בשבילכם.

אני מאמינה שבעזרת טיפול מקצועי, ניתן לעבור את המשבר ואף לצאת ממנו מחוזקים.
מתוך עבודה של שנים בתחום החינוך והטיפול אני יודעת בוודאות שאין דבר העומד בפני הרצון, החיים שלכם בידיים שלכם, וכל שעליכם לעשות הוא להתחיל במלאכה.

השאירו פרטים ואצור קשר בהקדם

שינוי גודל גופנים
מוזמנים ליצור איתי קשר